جزوه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی-دانلود با لینک مستقیم
توضیحات فایل
خلاصه کتاب مدیریت جامع برند حسینی pdf
دانش پژوهان گرامی ، محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت جامع برند ( مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی ) سید حمید خداداد حسینی ، مهران رضوانی می باشد که با فرمت pdf در حجم ۴۰ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
دانلود خلاصه کتاب مدیریت جامع برند pdf
خلاصه کتاب مدیریت جامع برند ( مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی)
سید حمید خداداد حسینی – مهران رضوی
درباره کتاب:
مکاتب ارزشگذاری و توسعه برند ملی در این کتاب عنوان شده است. سازمانها باید کارکنانی واجد شرایط را بعنوان مدیر برندمنصوب نمایند تا همواره هویت و جایگاه برند خود را به طور موثری حفظ نمایند. آکر این سمتها را اینگونه معرفی می کند:
The Brand Manager(1.
مدیر برند
شرکت پروکتر اند گمبل این سمت را در اواسط دهه سی که جامعه هیچ شناختی از این موضوع نداشت معرفی کرد . وظیفه این فرد هم استراتژیک بود و هم تاکتیکی . او باید در همیشه از جایگاه برند مواظبت می کرد تا همواره آنرا با تلاشهای رسانه ای سازگار نگه دارد . مسئله اینجا بود که علی رغم اینکه کار او ماهیتی بلند مدت داشت اما آن نتایج سریعآ خواسته می شد.
The Brand Equity Manager(2.
مدیر ارزش برند
سازمانها باید بین استراتژی برند و مدیریت تاکتیکی برند و برنامه های بازاریابی تمایز قائل شوند . این مدیر مسئولیت ایجاد و حفظ هویت برند را بر عهده دارد . مدیرانی که جنبه تاکتیکی برندسازی را مدیریت نموده و استراتژیهای برند را به اجرا در می آورند.
موضوع اصلی این کتاب کالا های مارک دار است.
در فهرست این کتاب، پس از معرفی و تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی مدیریت برند، دوره ها و رویکردهای مدیریت برند آمده و سپس ۷ رویکرد مختلف به مدیریت برند در فصول جداگانه معرفی گردیده است.
کتاب مدیریت جامع برند حسینی
خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی
دانلود رایگان کتاب مدیریت جامع برند
دانلود خلاصه کتاب مدیریت جامع برند
دانلود کتاب مدیریت جامع برند
مدیریت تبلیغات و برند+pdf
دانلود رایگان کتاب مدیریت برند